2012. augusztus 10., péntek

Visszaérkeztem  Londonból

5 megjegyzés:

  1. Gratulálunk a teljesítményhez! Izgatottan várjuk a beszámolót!!!

    VálaszTörlés
  2. Érdekes beszámoló nagyon, gratula !
    Ezek után a regeneráció több hónapig is eltarthat, ami alatt csak nagyon laza edzés ajánlott.

    VálaszTörlés
  3. Ja, a leírásból picit hiányoltam a "szakmai" megjegyzéseket, pl. hogy milyen volt a bringa, a végtelen hosszú 10%-os emelkedőkre milyen áttétellel tekertél, a 65 kilód mellé még mennyit nyomott a csomag plusz a bringa stb.
    Milyen defektmentes gumival merészkedtél az ismeretlen kavicsos, erdei utakra ? Vagy volt defekt ?


    VálaszTörlés
  4. Nos akkor : Genesis Columbia treking kerékpárral járok már pár éve , semmi probléma nem volt vele , hűséges társam .A hátsó hármas táskám 16-18 kg , kormánytáska 6-8 kg plusz 3kg szerszám és alkatrésztáska . A 15 % feletti emelkedőket csak toltam , de a kistányérral ha 6km/h felett tudtam tekerni akkor nyomtam .
    Ezen a túrán - talán az új Continental külsőknek köszönhetően - nem volt defektem , néhányszor - benzinkúton - rápumpáltam , hogy 4 bár felett tartsam a nyomást . Előző túraleírásaimban részletesen kitértem egy-egy témára / tervezés , technika , étkezés , sátorhely stb / érdemes átolvasgatni azokat is ! / Ez itt a reklám helye ! /

    VálaszTörlés
  5. Kedves Poli! Sokak nevében írom, hogy remélem nem hiába várjuk a jókis túrabeszámolódat az idei Gíróról. Köszi, üdv és hátszelet! interes

    VálaszTörlés